Dit is mijn eerste auto in lange tijd die niet met HID-verlichting kwam, en ik haatte het geel dat de halogeenlampen produceerden. Dus ik wilde overstappen op LED's, maar toen ik het onderzocht, leek het erop dat er VEEL slechte LED's zijn. Brandpuntsafstand, LED-positie, LED-diodevorm zijn allemaal belangrijk om goede verlichting te produceren die niet slechter is dan wat de originele halogeenlampen produceren. Het kostte me veel onderzoek op andere autofora om een goede LED-lamp te vinden om in onze Forte te gebruiken, maar ik heb ze gevonden. Hier is een foto die één koplamp laat zien die is vervangen:
Het grootste probleem met de installatie is om de lampen te laten "klikken" en volledig op hun plaats te vergrendelen. Het gat voor toegang tot de lamp is klein en vreemd gepositioneerd. Op de foto's denk ik niet dat hij helemaal is vastgeklikt. Te oordelen naar het lichtbeeld lijkt het erop dat de lamp nog een paar graden moet draaien, maar ik kan er niet genoeg grip of hefboomwerking op krijgen zonder de koplamp eruit te halen. Maar voor nu is het prima zoals het is. De koplampen zien er geweldig uit en zijn een stuk helderder dan de standaard halogeenlampen, zoals je op de foto's kunt zien.
Het grootste probleem met de installatie is om de lampen te laten "klikken" en volledig op hun plaats te vergrendelen. Het gat voor toegang tot de lamp is klein en vreemd gepositioneerd. Op de foto's denk ik niet dat hij helemaal is vastgeklikt. Te oordelen naar het lichtbeeld lijkt het erop dat de lamp nog een paar graden moet draaien, maar ik kan er niet genoeg grip of hefboomwerking op krijgen zonder de koplamp eruit te halen. Maar voor nu is het prima zoals het is. De koplampen zien er geweldig uit en zijn een stuk helderder dan de standaard halogeenlampen, zoals je op de foto's kunt zien.