Hallo, heeft iemand hetzelfde probleem met het touchscreen? Mijn 19 Forte was 3 jaar lang in orde, en nu heeft het scherm een soort bel aan de zijkant van het scherm. Hier is Californië.
Bedankt, als het begint te haperen, zal ik het repareren. Heb je de link voor eBay?Geen geluk met de terugroepactie, maar de goedkoopste oplossing als je technisch bent, is om het scherm van eBay te kopen en het zelf te installeren. Afgezien daarvan, zoek misschien een lokale winkel die het werk voor je kan doen. De onderdelen kosten ongeveer $199,99 plus belasting, dan betaal je arbeidskosten voor de winkel om de head unit te verwijderen, te repareren en opnieuw te installeren.
Houd er rekening mee dat de link voor het scherm is voor het 2019-2023 Kia Forte Infotainment-systeem. Andere Kia-voertuigen hebben mogelijk een ander scherm, maar ze zijn mogelijk verkrijgbaar bij dezelfde eBay-verkoper (in China). De prijs was $199,00 (geen centen) plus belasting, met gratis verzending.Bedankt, als het begint te haperen, zal ik het repareren. Heb je de link voor eBay?
BedanktHoud er rekening mee dat de link voor het scherm is voor het Kia Forte Infotainment-systeem uit 2019-2023. Andere Kia-voertuigen hebben mogelijk een ander scherm, maar deze zijn mogelijk verkrijgbaar bij dezelfde eBay-verkoper (in China). De prijs was $ 199,00 (geen centen) plus belasting, met gratis verzending.
Link naar het beeldscherm voor Forte Infotainment (https://www.ebay.com/itm/134715487725)
Bel Kia corporate. Ik heb het net gedaan en ze boden aan om 650% van de reparatie te betalen. Ik vertelde hen dat het niet goed genoeg was en ze gaan onderzoeken hoeveel mensen met dezelfde klachten bellen, misschien wordt het een terugroepactie. Laat alsjeblieft je stem horen!Hallo, heeft er iemand hetzelfde probleem met het touchscreen? Mijn 19 Forte, het was 3 jaar goed, en nu heeft het scherm een soort bel aan de zijkant van het scherm. Hier is Californië. View attachment 88544
View attachment 88545
Bel Kia corporate. Ik heb het net gedaan en ze boden aan om 650% van de reparatie te betalen. Ik vertelde hen dat het niet goed genoeg was en ze gaan onderzoeken hoeveel mensen met dezelfde klachten bellen, misschien wordt het een terugroepactie. Laat je stem horen alsjeblieft!Kia heeft mijn radio eruit gehaald en naar een fabriek gestuurd voor reparatie, het had 9 werkdagen geduurd, maar voorlopig is het oké.
Ik hoef niet te betalen voor de reparatie. Dus voorlopig is het opgelost.
Bel Kia corporate. Ik heb het net gedaan en ze boden aan om 650% van de reparatie te betalen. Ik vertelde hen dat het niet goed genoeg was en ze gaanIk heb hetzelfde probleem en geen garantie meer, grappig hoe het net na 3 jaar gebeurt. Kia cerato 2019. Nieuws over een reparatie of terugroepactie?
50 procent bedoelde ikBel Kia corporate. Ik heb het net gedaan en ze boden aan om 50% van de reparatie te betalen. Ik vertelde hen dat het niet goed genoeg was en ze gaan
onderzoeken hoeveel mensen met dezelfde klachten bellen, misschien wordt het een terugroepactie. Laat alsjeblieft je stem horen!
Bouwjaar van Forte en kilometerstand?Ik heb hetzelfde probleem dat begint in mijn Kia
Post het bedrijfsnummer zodat we allemaal kunnen klagen!Bel Kia corporate. Ik heb het net gedaan en ze boden aan om 650% van de reparatie te betalen. Ik vertelde hen dat het niet goed genoeg was en ze gaan
onderzoeken hoeveel mensen met dezelfde klachten bellen, misschien wordt het een terugroepactie. Laat je stem horen alsjeblieft!