Hallo, heeft iemand hetzelfde probleem met het touchscreen? Mijn 19 Forte was 3 jaar lang in orde, en nu heeft het scherm een soort bel aan de zijkant van het scherm. Hier is Californië.
Interessant. Valt het nog onder de garantie voor entertainment?Hallo, heeft er iemand hetzelfde probleem met het touchscreen? Mijn 19 Forte, het was 3 jaar goed, en nu heeft het scherm een soort bel aan de zijkant van het scherm. Hier is Californië. View attachment 88544
View attachment 88545
Hallo, heeft iemand hetzelfde probleem met het touchscreen? Mijn 19 Forte was 3 jaar in orde, en nu heeft het scherm een soort bel aan de zijkant. Hier is Californië. View attachment 88544
View attachment 88545
Is het de plastic beschermlaag die u bent vergeten te verwijderen toen u de auto voor het eerst kreeg? Soms is het erg dun en niet merkbaar.Hallo, heeft iemand hetzelfde probleem met het touchscreen? Mijn 19 Forte was 3 jaar in orde, en nu heeft het scherm een soort bel aan de zijkant. Hier is Californië. View attachment 88544
View attachment 88545
Is het de plastic bekleding die je bent vergeten te verwijderen toen je de auto voor het eerst kreeg? Soms is het erg dun en niet merkbaar.
De mijne is er vandaag pas mee begonnen. Ik heb ook een 2019. Wat heeft de dealer gezegd?Hallo, heeft er iemand hetzelfde probleem met het aanraakscherm? Mijn 19 Forte was 3 jaar in orde en nu heeft het scherm een soort bel aan de zijkant. Hier is Californië. View attachment 88544
View attachment 88545
Breng de jouwe zo snel mogelijk naar de dealer. De garantie op elektronica kan slechts 3 jaar (of minder) zijn!Die van mij is er vandaag mee begonnen. Ik heb ook een 2019. Wat zei de dealer?
De mijne is vandaag ook begonnen...ugh de mijne is een 2019 forte. Wat heeft de dealer erover gezegd?Hallo, heeft er iemand hetzelfde probleem met het touchscreen? Mijn 19 Forte, het was 3 jaar goed, en nu heeft het scherm een soort bel aan de zijkant van het scherm. Hier is Californië. View attachment 88544
View attachment 88545
Ik heb hetzelfde probleem met mijn Sportage uit 2020, de dealer zei dat de garantie voorbij was en dat het vervangen kon worden voor $926,00. Net gesproken met een stel dat mijn model en bouwjaar heeft en ze hebben dezelfde problemen, waarom is er geen terugroepactie! Kia moet zich bewust zijn van dit probleem.De mijne is vandaag ook begonnen...ugh, de mijne is een Forte uit 2019. Wat zei de dealer erover?
Zelfde probleem in mijn kia forte 2020, De dealer wil het niet veranderenHallo, heeft er iemand hetzelfde probleem met het touchscreen? Mijn 19 Forte, het was 3 jaar goed, en nu heeft het scherm een soort bel aan de zijkant van het scherm. Hier is Californië. View attachment 88544
View attachment 88545
Ja, ik heb een kia shortage uit 2020. Nieuw gekocht in september 2019. Heb hetzelfde probleem met een luchtbel op het LCD-scherm. Naar de dealer gebracht. Geen hulp. Buiten de garantie met 2 maanden. Nog niets gehoord van Kia-dealer voor een coulancebeleid om het te repareren. Wacht nog steeds op een terugbelverzoek na vele pogingen, geen terugbelverzoeken van KIA Clearwater-dealer. Ze hebben 1-2 auto's per week met dit probleem....... GEFRUSTREERD!!! Zal bijna $800 uit eigen zak kosten om het te repareren. Wat zijn de kansen dat het opnieuw gebeurt. Er zou een terugroepactie moeten komen!!!Zelfde probleem in mijn kia forte 2020, De dealer wil het niet veranderen
Kia heeft mijn radio eruit gehaald en naar een fabriek gestuurd voor reparatie, het heeft 9 werkdagen geduurd maar voorlopig is het oké.Hetzelfde probleem hier in Kia Ceed (Portugal), buiten de garantie en het lijkt erop dat Kia alleen auto's onder garantie heeft vervangen... op zijn zachtst gezegd teleurstellend! Ik ben nog steeds aan het klagen bij ze! Schaamte!!!
De mijne begon zo. Rechterkant, kleine bel. Het heeft zich nu verspreid naar boven, over de bovenkant en langs de linkerkant. De mijne is van 2020 en ik woon in Florida. Het doet alles wat u hebt beschreven. Laat het me weten als u een oplossing hebt gevonden! Mijn scherm begon ongeveer 5 maanden geleden spookaanrakingen te vertonen en nu scant het de zenders. De bel verscheen op een dag en groeide in de loop van de tijd.Hallo, heeft er iemand hetzelfde probleem met het aanraakscherm? Mijn 19 Forte was 3 jaar in orde, en nu heeft het scherm een soort bel aan de zijkant. Hier is Californië. View attachment 88544
View attachment 88545
De enige oplossing die ik tot nu toe heb gehoord, is vervanging. En daarvoor zag ik net deze thread voor het vervangen van een nieuw 10-inch scherm op oudere Fortes, dus ik ga het misschien proberen.De mijne begon zo. Rechterkant, kleine bel. Het heeft zich nu verspreid naar boven, over de bovenkant en langs de linkerkant. De mijne is een 2020 en ik woon in Florida. Het doet alles wat je hebt beschreven. Laat me alsjeblieft weten als je een oplossing hebt gevonden! Mijn scherm begon ongeveer 5 maanden geleden spookaanrakingen te vertonen en nu scant het zenders. De bel verscheen op een dag en groeide in de loop van de tijd.
Een andere optie (naast een sloopbedrijf):Na afloop van de garantie van 3 jaar (de mijne is nu 4 jaar oud) kost vervanging van het infotainmentsysteem $3500,00. De dealer repareert het niet, ze verkopen je een gloednieuw infotainmentsysteem en installeren het. Best wel klote, om eerlijk te zijn. Er is naar verluidt een reparatiecentrum in mijn omgeving dat het scherm mogelijk kan vervangen of repareren voor slechts ongeveer $600.
Ik ben geneigd om het infotainmentsysteem te proberen te verwijderen en te demonteren, de troep tussen het scherm en de digitizer schoon te maken en het opnieuw te verlijmen met UV-lijm voor schermreparatie van mobiele telefoons.
Hetzelfde gebeurt met mijn 2020 forte.Hallo, heeft er iemand hetzelfde probleem met het touchscreen? Mijn 19 Forte, het was 3 jaar goed, en nu heeft het scherm een soort bel aan de zijkant van het scherm. Hier is Californië. View attachment 88544
View attachment 88545
De oorspronkelijke poster van deze thread verwees naar contact met LG (de fabrikant van het scherm) en hij plaatste hun antwoord terug in augustus 2022 waarin stond dat ze al enige tijd op de hoogte waren van het probleem en eraan werkten om het in toekomstige productie op te lossen.Sorry, nog een laatste bericht. Er is ook gesuggereerd dat hitte het probleem is. Ik woon in Missouri en hoewel het in de zomer heet wordt, vriest het in de winter. Kia heeft zeker rekening gehouden met de buitentemperatuur bij het ontwikkelen van hun voertuigen. Dit probleem is een duur fabrieksdefect.